Gyakori Kérdések
1. Hogyan válhatok ACN ügyféllé?
Egyszerűen töltse ki a Telefonszolgáltatási Megállapodást és az Előválasztási
Kérelmet az ACN Független Képviselőjével együtt. A Képviselő a Megállapodást megküldi az ACN részére.
2. Minden telefonvonal kapcsolható az ACN vezetékes telefonszolgáltatásához?
Nem, csak olyan analóg telefonvonalak kapcsolhatók az ACN vezetékes telefonszolgáltatásához, amelyeket valamelyik vezetékestelefon-szolgáltató biztosít
(T-Com, Invitel vagy UPC). ISDN vonalak vagy kábeltelefon vonalak nem kapcsolhatók az ACN vezetékes telefonszolgáltatásához.
3. Miért nem reklámozza az ACN a termékeit és a szolgáltatásait?
A hálózatmarketing-szemléletnek köszönhetően az ACN-nek nem kell vállalnia a hagyományos ügyfélszerzési módszerekkel járó tetemes költségeket (telemarketing, médiareklámok, vállalati értékesítőcsapat), így a költségmegtakarítás kedvezményezettjei a végfelhasználók.
4. Hogyan telefonálhatok az ACN szolgáltatásával?
Egyszerűen hívja a kívánt telefonszámot. Az Ön telefonvonala az ACN szolgáltatására kapcsol minden olyan hívás esetén, amely magyarországi vezetékes számokra, mobiltelefonokra és külföldi célállomásokra irányul.
5. Minden hívás az ACN-en keresztül megy?
Az ACN kezel minden belföldi, vezetékes-mobil és nemzetközi hívást. Minden más hívásra – pl. nem földrajzi számok hívása (Internet dial-up számok) – az Ön telefonvonalának szolgáltatóján keresztül kerül sor (T-Com, Invitel vagy UPC).
Továbbá az alábbi előhívószámok segítségével visszatérhetünk korábbi szolgáltatónk rendszerébe, ilyenkor a beszédforgalmai is korábbi szolgáltatónk számlázza.
Az előhívó számok
T-Com 1515 Invitel 1553 (Ivitel), 1502 (Tele2), 1588 (Pantel)
UPC 1529
6. Akkor is kapok számlát a jelenlegi szolgáltatómtól, ha az ACN-en keresztül telefonálok?
Ön továbbra is kap számlát jelenlegi telefonszolgáltatójától a vonalbérlet díjáról és a hívásokról.
7. Milyen gyakran kapok számlát az ACN-től?
Minden hónapban küldünk számlát, kivéve, ha a számla végösszege nagyon alacsony. Ilyen esetben az összeget a következő havi számlában tüntetjük fel. Negyedévente azonban mindenképpen küldünk számlát. A telefonhasználat díját utólag számlázzuk, a rendszeres havi díjakat pedig előre. Az első számla magában foglalja a tárgyhónap és a következő hónap rendszeres díját.
8. Kérhetek részletes számlát?
Igen, egyszerűen hívja az ACN Ügyfélszolgálatát.
9. Milyen módon fizethetem az ACN számláimat?
A számlafizetés legkényelmesebb módja a csoportos beszedési megbízás. Ez a fizetési módszer azt is biztosítja, hogy a számlafizetés időben történjen, és soha ne kelljen késedelmi díjat felszámítani. Az esedékes havi összeggel közvetlenül megterheljük az Ön bankszámláját a számlán feltüntetett esedékesség időpontjában. Ha a csoportos beszedési megbízás szerinti fizetést választja, egyszerűen töltse ki az erre vonatkozó nyomtatványt és küldje el az ACN részére. A nyomtatványt az üdvözlőlevélhez mellékeltük, vagy letöltheti weboldalunkról a
Dokumentumközpontban: www.myacn.eu. Kifizetést a számlához mellékelt csekken vagy banki átutalással is teljesíthet.
10. Hogyan tudom meg, hogy megtörtént a csatlakozás az ACN szolgáltatáshoz?
Az ACN küld Önnek egy üdvözlőlevelet, igazolva, hogy a szolgáltató-előválasztás aktiválásra került az Ön telefonvonalán.
11. Mennyi időbe telik a csatlakozás az ACN szolgáltatáshoz?
A kapcsolásra kb. 14 munkanapon belül kerül sor azt követően, hogy megkaptuk a kitöltött Telefonszolgáltatási Megállapodást és az Előválasztási Kérelmet.
12. Kell-e rendelkeznem regisztrált telefonszámmal ahhoz, hogy ACN ügyféllé váljak?
Igen. A Telefonszolgáltatási Megállapodásban megadott személyes adatainak egyezniük kell a jelenlegi telefonszámláján részletezett adatokkal.
13. Lehet-e több telefonvonalat csatlakoztatni az ACN-hez?
Igen. Ügyeljen arra, hogy a Telefonszolgáltatási Megállapodásban fel legyen tüntetve minden olyan telefonszám, amelyhez Ön az ACN előválasztását kéri.
14. Ajánl-e az ACN tiltó szolgáltatásokat?
Nem. Előfordulhat, hogy más szolgáltatónál kért hívásletiltási opciók (pl. nemzetközi hívásletiltás) nem fognak működni.
15. Mi a teendő, ha a telefonszolgáltatásom nem működik megfelelően?
Ha a probléma a bejövő hívásokat érinti, a telefonvonal lehet hibás, ebben az esetben hívja a vonalbérleti szolgáltatót. Ha a kimenő hívásokkal van gond, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ACN Ügyfélszolgálatával, és közölje, hogy pontosan mikor és milyen számot próbált hívni.
Hírek
Kellő létszámú(min 6-8 ember) érdeklődése esetén a lakóhelyén is szervezünk előadást,természetesen ingyenesen,minden feltétel nélkül.Részletekért keressenek elérhetőségeimen.
Ha szeretnél résztvenni a következő előadásunkon,várom jelentkezésed elérhetőségeimen
Dátum:2012 március 13, 18 óra Kecel
Érdekli Önt,hogy ismerőseivel,rokonaival,üzletfeleivel ingyen telefonálhasson?
További információkért,kérem keressen elérhetőségeink valamelyikén.
Szavazás